A vitaminok amiket kivonnak a forgalomból, lehet, hogy ma is ezt kapták a gyerekeid ?
2014. október 18. írta: Vitaminpartner

A vitaminok amiket kivonnak a forgalomból, lehet, hogy ma is ezt kapták a gyerekeid ?

Hibák amiket a legjobb anyák is elkövetnek. Én is elkövettem.... tudatlan voltam...

A vitaminok amiket kivonnak a forgalomból, lehet, hogy ma is ezt kapták a gyerekeid ?

 

Előre elnézést kérem a blogbejegyzésért de most tényleg dühből írok.

A történet ami elgondolkodtatott és fel is háborított a következő.

Találkoztam ma egy barátnőmmel reggel, beszélgetésünk közben egy mondat megütötte a fülemet és azt gondoltam, hogy kicsit utána nézek. Hát amit ezután találtam az késztette írásra.

A mondat így hangzott : Képzeld egy médiából jól ismert gyerek vitamin családot kivonnak a forgalomból pedig a gyerekek úgy szerették..... Ez után még egy kis párbeszéd következett  

- tudod mit tartalmaznak ezek a vitaminok ?

- fogalmam sincs ! Csend.....

- hogy hogy nincs ???

- neked mindegy mit szednek a gyerekeid ?

- ezt megeszik, szeretik biztos jó !

- ja biztos, azért vonják ki a forgalomból. Ha egy szép színes dobozban, amin ez áll VITAMIN, cukorkákat tennék vagy bármit amit a gyermek szeret. Megetetném vele, úgy, hogy halvány fogalmam sincs mit adok a gyereknek. És még a lelkiismeretem is nyugodt volna, rendjén van így jó anya vagyok..... Szeressünk egy picit tudatosabban.

Háát itt vannak bajok (gondoltam )

-de utána néztél, természetes ? Mekkora a vitamin tartalma, cukor  tartalma, megfesti a gyerek nyelvét ? stb... CSEND....

- nem igazán......

Hát igen ilyenek vagyunk én is ilyen voltam.... a munkám részévé vált ,hogy tüzetesebben megvizsgáljam a dolgokat ! Döbbenetes dolgokat tapasztaltam a vizsgálódásom közben... ez felgyújtott bennem egy hajtóerőt, hogy ha csak kicsit is de megosszam ezt másokkal. Picit felnyissam a szemeket.

És visszatérve a vitaminokra amiket kivonnak a forgalomból. Rákerestem a gyerek vitaminok kivonásáról nem igazán találtam csak homályos információkat.... A gyógyszerész lehet, hogy már jobban informált.

De találtam mást egy a gyermekorvosok által leginkább ajánlott D-vitamin  készítményt a gyógyszerészeti intézet kivonja a forgalomból. Pedig gyakorlatilag minden kismamának ezt javasolják... hoppá.

Na miért is ?  Mert az üvegcsék cseppentő gumi részéből kioldódott idegen anyagot mutattak ki. Már külföldön bevonták a terméket. Magyarországon elméletileg nincs veszélyes D-vitamin csepp, elővigyázatosságból szükség volt a termék visszahívására. Viszont a fórumokon a kismamák között kisebb fajta pánik tört ki. Mert nyilvánosságra hozták a Magyarországon piacra került (lehet, hogy veszélyes cseppek) gyártási számait, és több kismama vásárolt ezekből a termékekből.

Akkor most mi van ???

És még találtam egy érdekeset az egyik legtöbbet reklámozott vitaminokat már egész Európában kivonták a forgalomból csak nálunk nem. Na ez is elgondolkodtat.  

Ebben a túlkínálatban és sokszor kaotikus vitamin és étrend kiegészítő piacon nem könnyű eligazodni... megtalálni a helyes utat. Én erre törekszem és remélem kicsit tudok segíteni nektek is....

Ne kockáztass válaszd a megbízható minőséget. Mutattok neked egy vitamint én ezt adom a gyerekeimnek, én ebben hiszek.

Katt ide !  És a D-vitamin majdnem elfelejtettem....

Én lehet, hogy naív vagyok de hiszek abban, hogy a tisztesség és az emberség hosszú távon mindig kifizetődő. Az emberi webáruház nem csak kreált jelző. A vitamin partner az emberi webáruház tényleg mi vagyunk !!!

A bejegyzés trackback címe:

https://vitaminpartner.blog.hu/api/trackback/id/tr656806211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása