Fél tüdőmet egy Aquarionért .
2014. október 18. írta: Vitaminpartner

Fél tüdőmet egy Aquarionért .

Ez lehetne egy vicces hasonlat, de sajnos nem az.... Véresen komoly... Hogy is történt ?! Elmesélem.....

Már csaknem 6 éve ismerem és fogyasztom a Calivita táplálékkiegészítőit.

Azóta köszönöm jól vagyok !

De ez nem volt mindig így. Szinte minden hónapban tűdőgyulladással feküdtem itthon, lázasan. Már már azt gondoltam ez normális. De rá kellett jönnöm, hogy nem az, bizony nem.... Rátaláltam a Calivitára és ez a beteges dolog szépen fokozatosan nyomtalanul eltünt. Meggyógyultam, felerősödtem és egyre aktívabban kezdtem élni az életem... Mostanáig.

 Egy elég makacs baktérium támadott meg, az egész környezetemet, és a családomat ledöntötte a lábáról. Ellenálltam egy ideig, de sajnos túl erősnek bizonyult és a szervezetem feladta.... Muszáj volt elmennem a háziorvosomhoz akit már hosszú évek óta nem láttam. Vizsgálatokra küldött: röntgen, vérvétel stb... és elég nagy dózisú gyógyszereket írt fel számomra. Már egy hónapja lázas voltam, nem volt kifogás.... A gyógyszert beszedtem de hiába az állapotom egyre rosszabb lett. Újabb gyógyszer, még erősebb.... semmi hatás...

A vérképem katasztrófális volt, ezért a haematologiára irányítottak. Onnan pedig tovább CT-re. Már 3 hónap is eltelt a vizsgálatokkal semmire sem jutottam. Viszont kaptam egy CT erdeményt.

A diagnózis: Tüdőgyulladás és ez még csak a bevezető volt. Folytatódott ....A tüdőben 3×4 cm-es elváltozás látható ....

Na innen indult az igazi kálvária. Azonnal kórház, Mátraháza. 20 infúziót kaptam 6 óránként, hogy visszaszorítsák a gyulladást. Mert hozzáteszem még mindig lázas voltam... (még a 17. infúziónál is hőemelkedésem volt )

Bronchoscópia, semmi eredmény ..... Az a valami a szív mögött van az Aorta mellett helyezkedik el, nem tudják mi az és nem is tudnak hozzáférni. Tanakodtak és arra jutottak, hogy átküldenek Budapestre az Országos Onkológiai Intézetbe konzultációra. Ahol már kész diagnózissal fogadtak.

Egy nagyon ritka fejlődési rendellenességem van. Eddig 5 ilyen esetet dokumentáltak. A pontos neve : Intralobális Sequestráció. Ez röviden azt jelenti, hogy egy másik tüdő alakult ki a tüdőmön belűl. Külön érhálózattal, az aortából táplálkozó érrel. El volt fertőződve, gennyesedve és szépen lassan tönkretette a tüdőlebenyemet. Szóval ritka példánynak érezhettem magam.

Hogy hogy csak most került ide és évek óta nincs panasza ?

Kérdezte az orvos !

Folyamatosan vitaminokat szedek, jó mínőségű vitaminokat, Calivitátmondtam.

Akkor mondjon hálát nekik, hogy egy ilyen gennyes gyulladásos góccal még életben van ...

Na ez shokkolt egy kicsit...

De a következő mondtat volt az Í-re pont .

Nincs mit tenni. Búcsúzzon el a fél tüdejétől..........

Mi van ? Mi történik ? És tényleg velem ???

De mire észbe kaphattam volna, pár nap mulva már a műtőasztalon találtam magam és néztem azokat a nagy hatalmas erősen világító lámpákat ameddig el nem aludtam.

A műtőbe 8.00 órakor toltak le és 13.00 órakor kerültem fel az osztályra. Az idő az értem aggódók számára örökévalóságnak tünt.  

De túléltem...... A kép a műtét után egy hónappal készült.

Ilyen esetekben sokminden megfogalmazódik az emberben.

Min változtasson a továbbiakban ?

Kik és mik a fontosak a számára ?

Úgy éreztem kaptam még egy lehetőséget.

A fél tüdőlebenyemet ugyan kivették de maradt még másik, és erre vigyáznom kell !

A fontossági listámon kiemelt szerepet kaptak az emberi kapcsolatok, a közös élmények, a tartalmas beszélgetések, a családdal töltött idő és kiemelten az EGÉSZSÉG ! Ekkor döntöttem úgy, hogy helye van az életünkben az Aquarionnak..

Már mániákusan fontos volt számomra, hogy a csapból is egészség follyon. Kristálytiszta, lúgos, oxigéndús víz formájában. Szerintem itt kezdődik az egészség valahol....

Életem legjobb döntésének bizonyult. Az egész család új életre kapott. Még csak pár hónapja isszuk a nem túlzás fiatalító, energetizáló vizet de azóta átfordult velünk a világ. Egyre több energiánk van egymásra...

Nekem különösen fontossá vált az Oxigén utánpótlás, amit még alkalmanként kiegészítek a Low Deuterium Oxy Crystal cseppel. Eszembe sem jut, hogy hiányzik a fél tüdőlebenyem. Ami elromlott el kell tudni engedni.... mégha ha fájdalmas is....

A helyébe kaptam egy Aquariont ami számomra egy újabb és újabb teljes légvételt jelent. Nélküle fuldokolnék..........

Tudatos ember lévén kötöttem biztosítás, ezért gyakorlatilag a biztosítótól kapott összegből finanszíroztam az Aquarion vásárlást.

Most már értitek ugye ! A fél tüdőmet adtam az Aquarionért.

És lehet, hogy nem ide illik de nekem fontos !

Szeretnék köszönetet mondani Dr. Kocsis Ákosnak akinek a kezébe adtam az életemet. Nagyszerű ember és kíváló sebész. Köszönöm hogy megmentette az életemet.....

A családom és a barátaim törődését támogatását és szeretetét !

És hálával tartozom a calivita termékeinek, hogy a műtét előtt életben tartottak, a műtét után pedig rekord idő alatt segítették a felépülésem.

KÖSZÖNÖM !!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://vitaminpartner.blog.hu/api/trackback/id/tr836805265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása