Csigából nem tudunk gepárdot varázsolni ! De segít, hogy gyorsabban átérjen az úton.
2014. október 18. írta: Vitaminpartner

Csigából nem tudunk gepárdot varázsolni ! De segít, hogy gyorsabban átérjen az úton.

Kísérletnek vetettük alá az oxigén cseppet a sportolók körében. Az eredmény megdöbbentő !

Vigyázat könnyen a dobogó legfelsőbb fokán találhatod magad !!!

Ez nem vicc...

Most vegyél egy nagy levegőt ! Megvárom .....  

 

 

Rendben számoltad már, hogy hány másodpercig bírod oxigén nélkül ?

Mi számoltuk ..

És oxigénnel ?  Ezt is .... az eredmény döbbenetes.

Annak idején ez a teszt győzte meg Dr. Kohán Józsefet is az oxigén csepp döbbenetes erejéről. Így lett oszlopos tagja a Calivitának és számos szabadalommal gazdagította cégünket. Neki köszönhetjük az Oxy Maxot. Majd továbbfejlesztebb koncentráltabb változatát Low Deuterium Oxy Crystalt, amit kombinált a csökkentett deuterium fantasztikus hatásával. Büszkék vagyunk, hogy több országban piacvezetővé váltak az oxigén cseppek. A teljesítménynövelésben sokat segítettek Béres Alexandrának, Madárnak a felkészülésük időszakában.

De térjünk vissza a kísérletekre :

Sportolók körében teszteltük a terméket, érdekes eredményeket kaptunk. Valós kísérletet végeztünk valós emberekkel.

Triatlon versenyen voltunk, a tesztre 2 kamasz fiú és egy sportoló fiatalember vállalkozott.

Íme a tapasztalatok.

Verseny előtt a fél literes kulacsba a fiúknak 20 csepp oxigént csepegtettünk. A fiatalembernek pedig 30 cseppet.

A verseny izgalmasnak ígérkezett. A fiúk elmondásuk szerint megtáltosodtak..... A fiatalember pedig saját magához képest sokkal jobban teljesített.

Elmondása szerint :

- Sokkal később értem el a holtpontot. Az izmaim könnyebbek voltak és később fáradtam el. A levegőt nem kapkodva vettem a légzésem nagyon hamar beállt, a zilálás elmaradt. Valahogy sokkal pörgősebbnek éreztem magam.....Önmagamhoz képest 6 percet javítottam ! Km-ként 40 mp-et. Bevallom,ezt nem gondoltam volna. Ekkora teljesítménynövelés. Sok esetben ennyi javulás elég a dobogós helyhez. Könnyedebb volt az egész verseny. Tovább tesztelném ha lehetséges ! Most készülök a félmaratonra 26 km, 870 m-es szintkülönbséggel, azt hiszem szükségem lesz plusz oxigénre. A eredményekről tájékoztatni foglak benneteket. Az oxigén cseppet vinni fogom az már biztos.  Köszönjük ! Jó versenyt és csillogó érmeket.

Nézzük a fiúkat : ( 15 éves )

Már az úszásnál éreztem a különbséget, elsőként jöttem ki a 
medencéből.
 A bringázás jól ment. A végén a futásnál szinte holtverseny alakult ki, de még volt erőm sprintben hamarabb beérni a célba. Ez a 5. helyhez volt elegendő kb: 30 fős fiatal mezőnyben, több leigazolt versenyző között szerintem jó eredmény !

A kisebbik versenyző véleménye : ( 13 éves )


- Jól ment a verseny. Az úszásnál jobb lehettem volna. De a bringázás nagyon jól sikerült. Legalább 12 gyereket megelőztem. Futásnál megint sikerült előzgetnem. A többiek a végére már elfáradtak. Én érdekes, de a végére felpörögtem. Sajnos nem lettem érmes. A 4. helyet sikerült elérnem ! Magamhoz képest szerintem jó voltam.

A teszt úgy gondolom jól sikerült ! Az Oxigén bizonyított. Sportolók körében méltán népszerű. Beszélgetve velük kiderült, hogy fontos számukra a dopping nélküli teljesítménynövelés. Az oxigén pedig az egyik legtermészetesebb készítmény erre a célra. Sokan még nem ismerték. kíváncsisággal fogadták.

A teszt után pedig meglepően sokan döntöttek úgy, hogy beépítik az edzés programjukba. Kíváncsian várjuk a visszajelzéseket.

  

 Mindenkinek azt kívánjuk, hogy szárnyalják túl önmagukat ! Jó ennek részese lenni......

Figyelem !

Az Oxigén csepp nem csodaszer, nem ígér olimpiai érmeket. Nem csinál csigából gepárdot. A teljesítménynövelés viszont fontos.

A sportolók kitartó munkájában hozzájárulhat sikereikhez !

 

Ez érdekes többet szeretnék tudni.... Oxigén a hatékony teljesítménynövelő.

A bejegyzés trackback címe:

https://vitaminpartner.blog.hu/api/trackback/id/tr976804707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása